הלאס | טיולי בוטיק מיוחדים לקבוצות קטנות ביוון

חוויות מטיול של קבוצה שלנו

קבוצת פלור 2016

עוד חוויה של טיול!

קבוצת אווה פלור היא קבוצת ההמשך של קבוצת ריקי שיצאו איתי ועם אכיליס לטיול בוטיק פרטי Vip ביוון בשנה שעברה, אסתי, זוסיה,  ריקי וויקטור הפעם נעדרו מהטיול, במקומם הגיעו : אפרת, דריה, אווה ואיציק ויואל של דורוני, הטיול של השנה היה יותר מאתגר מזה של שנה שעברה וכלל מגוון גדול של יעדים ב 10 ימים, כאשר בסה"כ גמענו ביחד כ 2200 ק"מ מאתונה לצפון יוון ההררית וחזרה, תוך כדי הרבה שעות נסיעה חלקם הגדול באיזורים מרהיבים ביופיים ותוך ניסיון שלי ושל אכיליאס לא לחזור על אותו הכביש פעמיים, כלומר תמיד גם בנסיעה ממקום למקום לשמור על האופי הטיולי, להלן תקציר הטיול שלנו מרגע הנחיתה עד הפרדה בנמל התעופה, חשוב לציין שלפני הטיול היה בכלל ספק אם אני יכול להגיע להדריך אתכם בטיול עקב בעייה דחופה שצצה בזמן הלא נכון , אך אפרת הצטרפה לטיול לימים הראשונים  אך בסיכומו של דבר מצבי בהמשך הטיול ועשינו את כולו ביחד כמתוכנן.

צילום קבוצתי.

יום 1 לטיול, פגישה בשדה התעופה, טיול באתונה וגם תאונה בדרך לליקאביטוס.
אחרי לילה מחוסר שינה שלכם, נפגשנו בנמל התעופה של אתונה על הבוקר, ספירוס, אני ואפרת לקחנו אתכם למיניבוס של איליאס ונסענו תחילה לקפה [יקר] למרגלות האקרופוליס המפורסם לתצפית ומנוחה קלה מהטיסה, ישבנו בצל והשקפנו על האקרופוליס, משם המשכנו בנסיעה לביקור במספר מיקומים נוספים באתונה כאשר אנו חולפים בדרך על האיצטדיון שאירח את האולימפיאדה הראשונה של העידן המודרני ומטפסים בכביש נחש על גבעת ליקאביטוס [ הגבעה הגבוהה באתונה ] ממנה נשקף נוף של כל העיר ושל המפרץ הסארוני המצוי דרומית לאתונה, יווניה פסיכית אחת החליטה לעקוף אותנו בדרך אל הפסגה, אך לאחר שעקפה את המיניבוס בלמה בפתאומיות וגרמה לאיליאס שלנו להתנגש בה מאחור, ויקוח קולני התפתח במקום אך הטיול שלנו נמשך כמתוכנן, אני נשארתי עם איליאס בחניון לתת עדות לחברת הביטוח, אתם עליתם לצפית מרהיבה על אתונה, דריה התייאשה מהטיפוס ובאה לארח לי חברה, מכאן סעו לאכול במסעדה בשם FIVE F המתמחה במאכלים יווניים מקומיים, נהנתם מארוחה ראשונה ביוון וגם במהלך הארוחה אכיליאס הגיע לביקור, לאחר מכן המשכנו לכיוון המלון שלנו ובדרך עצרנו לתצפית על מפרץ ווליגמני [ פרבר דרומי ויפה של אתונה ] עם יאכטות וחופים מקסימים, כאן יואל עבר לאלפא 159 שלי ונסענו עד למלון למנוחה של מספר שעות שהייתם חיביים אותה, בערב יצאנו לאכול.. כן, שוב לאכול... עוד יהיה לנו הרבה מזה בטיול, בטברנה בשם Fasifai המתמחה באוכל ממאיזור חאניה שבכרתים, לאחר הארוחה מישהו החליט שניתן להגיע לחוף הים, הלכנו והלכנו וחזרנו וחזרנו זאת מבלי לראות את הים שהיה סגור ע"י מועדונים פרטיים, זמן לישון, מחר מתחילים את הדבר האמיתי, טיול מולטיספוט ביוון עם סיון זמיר ואכיליאס פאפאפטימיו ל 9 ימים נוספים!

יום 2 לטיול : אתונה - דלפי - קרפניסי
אחרי ארוחת בוקר במלון נוף ים בגליפאדה יצאנו מאתונה והתחלנו להצפין על האוטוסטרדה, יצאנו ביציאה לקסטרו דלפי והתחלנו את הנסיעה בין שיפולי ההרים של רכס פרנאסוס, עוד לפני דלפי עשינו עצירה לשחרור רגליים בעיירה אראכובה, עצירת פיפי וקולה ראשונה מבין רבות, בדרך כלל זה רק פיפי, שמחתי לגלות שמבין חברי הקבוצה יש לי שותפים רבים לעצירות הפיפי, תענוג לא טוב היות האדם לבדו.. הגענו לדלפי העתיקה, שם נפרדנו זמנית אתם ואנחנו בשל העדר אישור הדרכה ממשלת יוון, טיילתם כשעה באתר הארכיאולוגי של דלפי וקיבלתם ממני עוד 20 דקות למוזיאון, 20 דקות שהפכו ל 50 דקות בהנהגתו של יואל, אבל זה בהחלט סליח, הבנתי שנהנתם במיוחד מהמוזיאון וזה מעולה, מכאן הלכנו שוב לאכול, הפעם במסעדה חביבה בדלפי על המרפסת עם נוף יפה לכיוון קלאסידי ומפרץ קורינטוס, לאחר האוכל שבעים ומלאים המשכנו בדרך יפה בין שיפולי ההרים כולל מספר עצירות פיפי נוספות עד העיירה קרפניסי והתמקמנו במלון של מריאנה נחנו מעט וכן.. שוב יצאנו לאכול בפאראדיסו טברנה הממוקמת שתי דקות הליכה מהמלון שלנו, לאחר האורחה עייפים ומרוצים הלכנו לישון.

יום 3 לטיול :  המערה השחורה - המפל השחור - מגלו חוריו ומנזר פרוסוס
אפרת שהצטרפה לטיול על תקן עזרה למצבי בעת צרה, קיבלה ממני כאן את ההוראה להדריך אתכם בחלק הראשון של יום זה, אפרת נשלחה לאיזור זה על ידי בכדי לכתוב כתבה לאתר איי יוון וניצלנו את המידע "החם" שלה על מנת שתדריך אתכם ביום טיול זה כאשר אני ואכיליאס בינתיים מתכננים את ההמשך, עסוקים מעט בלוגיסטיקה ובודקים את האופציות למזג אוויר חורפי שאולי מתעתד להיות בימים הבאים, טיולנו עם אפרת לאורך מסלול ההליכה הארוך ביור בטיול שלנו מהגשר עד המערה השחורה, המערה עצמה אינה העניין המרכזי אך הדרך אליה מקסימה בתוך היער, בבריכת המים ליד המפל אפרת שלפה את החליל וגם הנעימה את זמננו עם שירי ארץ ישראל, לאחר ההליכה חזרנו בנסיעה לכיוון מנזר פרוסוס ועל הדרך גם טעמנו תענים טעימות שמילי מצאה על אחד העצים, בסיום הביקור יואל גילה כמה פוטים טובים לצילום בזמן שפלור מתחילה להיות רעבה ולאבד סבלנות, מיני משברון קטן בטיול שחלף לאחר שהיא הלכה שוב לישון ברכב בדרך לארוחת הצהרים בטברנה יוונית נעימה לצלילי מוזיקה יוונית ועוף מעולה, אחרי ארוחת הצהרים נסנעו מספר דקות לכפר מגלו חוריו [ חוריו הגדול ] שמשום מה הוא חוריו הקטן, לאחר שיטוט קל בכפר ישבנו לאכול "קאלאקטובוריקו" מאפה יווני עם הרבה קרם וניל ודבש וגם עוד כמה טונות של סוכר, כזה שישמור אתכם ערים לעוד כמה שעות עד לארוחת הערב [ לפלור זה לא עזר והיא שוב נרדמה ברכב עד שהדענו לקרפניסי ] סתם.. אני רק מנחש. נחנו מעט במלון ויצאנו שוב הפעם לארוחת ערב קלילה בטברנה בה פגשנו קבוצת ישראלים נוספת שהמדריכה שלהם הייתה מדריכה אני נאלצתי לפטר לפני כשלוש שנים, לא זכרתי אותה היא מעט נעלבה בתחילה, אך לאחר מכן נפרדנו יפה לשלום, על הדרך הגיע איזה בחור שמנצל את קבוצות הישראלים המגיעים לקרפניסי ללמוד עוד כמה ימים בעברית והוא גם שר לכם שיר, הרווחתם ארוחה + הופעה בלתי מתוכננת.

יום 4  לטיול : אגם קרמסטון |  ראפטינג על האראכטוס |  מוסקה |  ועוד
עקב שינויים במזג האוויר ביום שלמחרת אני ואכיליאס החלטנו לשנות מעט את סדרי הימים הבאים וביום היציאה מאיור קרפניסי תוכנן שנעשה את הראפטינג עוד היום, אחרי הביקור באגם קרמסטון ולפני ההגעה לכפר פרמנטה למרגלות הר סטרגולה או שטרונגול כפי שכינה אותו איציק, יצאנו בין שיפולי ההרים מקרפניסי צפונה וצפינו על אגם קרמסטון מלמעלה, התפעלנו מצבע המים של האגם ונסענו בתוך איזור עם סלעים משתנים עד ארוחת צהרים קלה על תצפת המשקיפה לעבר מפרץ אמברקיקוס, לארוחת צהרים זו קדמה מחלוקת קבוצתית בעניין אוכל ופיקניקים אבל עם הביס הראשון היא התפוגגה כלא הייתה, מכאן המשכנו בנסיעה עד הגשר בוא מתחילים את הראפטינג על נהר האראכטוס, הצטרפו למשימת הראפטינג : אווה, דורוני, פלור, יואל, נילי ולאה והאושר על פניהם בסיום חווית הראפטינג אמרה את הכל, בדרך לראפטינג אכיליאס הזמן לנו מוסאקה שתוכננה להאכל לפני הראפטינג אך בשינוי אסטרטגי החלטנו שהיא תאכל אחרי הראפטינג והראנו לכם שהפיקניקים שאני ואכיליאס מארגנים יותר מוצלחים מאלה שאתם מארגנים : )  כמעט לקראת היציאה חזרה למלון אווה לא הרגישה טוב, כמה שנראה כמו התייבשות, אך הסתבר מאוחר יותר כמחסור חמור בקופאין, לאחר שאווה התאוששה מעט המשכנו בדרכנו למלון ומאז הוספנו לאילוצי הקבוצה הפסקת קפה לאווה בין השעות 15:00 ל 16:00 לא משנה איפה אנחנו נמצאים במהלך המסלול לימים הבאים. הגענו למלון Anavasi  שבכפר פרמנטה וכולם פחות או יותר נשפכו לישון ממתינים לבוקר הגשום הצפוי לנו למחרת.

יום 5 לטיול : מבול |  מפלים יבשים |  המתכון לאריכות ימים |  וחגיגה יוונית
גם את היום הזה התלחנו בשינוי מסלול שנכפה עלינו בשל שינויים של מזג אוויר, מאחר ומסלול ההליכה למעיינות המים והמפל של קויאסה שהיה אחד ההילטים בטיול בוצי וחלקלק, החלטנו לתת גיחה למפלי קטראקטיס היבשים בתקופה זו של השנה אך הייתה לנו אמונה שעקב הגשמים שירדו בלילה נצפה במפל בשיא הדרנו, הדרך למפל הייתה מקסימה אבל מים במפל לא היו, חיכינו כמה דקות לראות אם הזרם פתאום יגיע אך הוא לא הגיע, לפחות הרווחתם טעימה נוספת מהלוקום המפורסם מוולוס, במזג אוויר חורפי שכזה רציתם הפסקת קפה ולכזו נכנסו לכפר "קטראקטיס" עוד סוג של מחלה יוונית ע"פ איציק, בינתיים תוך כדי לגימת הקפה יואל, אני איציק ואווה הורחקנו לסיגריה במרחק של לפחות 20 מטר ומצאנו את עצמנו בכניסה לביתה של אשה נחמדה שישבה עם אמא במרפסת, יואל הוזמן לביתה לסשן של צילומים, אכיליאס הצטרף, הספינקופיטה יצא מהתנור, כל הקבוצה הגיעה לביתם הצנוע של היווניות החביבות והרווחנו ביקור בלתי מתוכנן  [ או לפחות כזה שנראה לכם בלתי מתוכנן :  ) ] בבית יווני טיפוסי בכפר יווני של ממש וטעימה מספינקופיטה ביתית מעולה ועל הדרך הוספנו כמעט כולנו עוד חברה אחד לפסייבוק שלנו, גם אני קיבלתי אתמול הצעת חברות ממנה, אחרי שהתפעלנו מגילה של האמא 103 פגשנו בבית הקפה זקן חביב מאד גם הוא בן 103 ולא סתם 103 הזקן החביב מאד מעשן קופסת סיגריות שלמה מדי יום במשך מעל 80 שנה!  [ הרבה אליבי  להמשך הטיול לי, לאווה, לאיציק ולעתים גם ליואל ]  לאחר הביקור המרתק חזרנו למלון אנאבאסי שם דינה המקסימה ובעלה אנגלוס הכינו לפנו פסטה ברוטב עגבניות וסלט יווני שיחזיקו את הבטן שלנו עד ההגעה לכפרי זגוריה, את הדרך לזגוריה עשינו תוך כדי ביקור במנזר קיפינה המצוי על צלע ההר, בוא גם ביקרנו בטיול הקודם שלנו עם קבוצת ריקי, מכאן עשינו את דרכנו צפונה דרך אגם יואנינה עד הכפר אריסטי שבכפרי זגוריה תוך כדי שמירת מסיבת ההפתעה לאיציק בסוד בין כל חברי הקבוצה, תנאסיס החביב [ זה עם החולצה של איי יוון ] נשלח למשימת הבאת עוגה מיואנינה ונפגשו בלילה לפתיחת החגיגות הרשמיות עם שני נגני בוזוקי מעולים, הרבה ציפורו [ שאת רובו שתה איציק ] ריקודים, אוכל שהכין פנדליס הבעל של ליאנה בעלת המקום וכולם הלכו לישון מרוצים, שמכים וחלקם גם חצי שיכורים, יבאחד המלונות הכי מיוחדים ביוון כולה וללא ספק אחד השווים ביותר בכפרי זגוריה Atrsistas

צילום אחר של סיון זמיר מתקופה אחרת שהמפל היה מלא.. נו תמיד ניתן להגיע לעוד טיול..

יום 6 לטיול : כפרי זגוריה | פלור טובלת במים קפואים | קניון ויקוס | החמור | מצובו
בתכנון הראשוני היה ביקור קצר במערב זגוריה, ארוחת צהים באסטרה אין ונסיעה לכפר מצובו לאחה"צ וערב ברגוע במלון מנפק להתרגעות, אלה שאיזור כפרי זגוריה המרתק גם לאלה שכבר היו בו משכו אותנו ליום מלא בכפרי זגוריה שהתחיל עם תצפית על קניון ויקוס מהכפר ויקוס, הליכה לאורך נהר הוידומאטיס ולאחר מכן ביקור בגבי המים של רוגובו והליכה עד המפל הנסתר כולל טבילה של פלור במים הקפואים ולאחר מכן ישיבה לאכילה באסטרה אין שבכפר פפיגו ולאחר מכן בחנות המקסימה של אלי בכפר פפיגו ולאחר מכן נסיעה לצפית בגובה של 1400 מטר על קניון ויקוס ב Oxia ובדרך פגישה בחמור שהיה מעט עצבני ונודניק, ואחרי שכפר היינו גם רגל וחצי מחוץ לכפרי זגוריה, יואל רצה לראות כפר אוטנטי מקומי, אז הוספנו ביקור בכפר דילופו שכלל גם פגישה עם זקנה מקומית ואחרי שהובן שלאחה"צ רגוע במלון מפנק במצובו כבר לא נגיע, הוספנו גם ביקור בגשר קוקוריס המיוחד המצוי ליד הכפר קיפי, בסיכום קיבלנו יום גדוש בכפרי זגוריה והגענו למלון במצובו רק לקראת השעה 21:00 בערב, ישר לארוחת ערב ואח"כ לישון על מיטה בשווי של מכונית מרצדס חדישה, חשוב לציין שמזג האוויר בבוקר יום זה היה בעייתי מאד, אך כל מקום שהגענו אליו התבהר באופן מפתיע, אני מניח שמדובר ביישום אנרגיות טובות שארז הציע לי להשתמש בהם, כך בסה"כ למרות יום גשום מאד קיבלנו מזג אוויר מופלא וגם כמה תמונות מרהיבות של עמק ויקוס האוס עם כביש הנחש לפפיגו, קניון ויקוס ועוד ועוד, עוד יום מוצלח עבר על כוחותינו.

יום 7 לטיול : בתוך ומעל לעננים |  אגם האוס | הדרך וובוסה | פסגת ואסיליצה | וחרא של דב
למרות שמזג האוויר בישר על יום סוער וגשום החלטנו להצמד לתוכנית המקורית, מלבד יציאה מאוחרת מהמלון [גרנד פורסט מצובו] התוכנית ליום זה הייתה לנסוע תחילה דרך מזרח זגוריה ואגם האוס לאגם יפה ומיוחs בתוך היעד העונה לשם אגם הליליות, ולאחר מכן להצפי עד הכפר ובוסה [ שם גם אכלנו את הנקניקיה הכי טובה ביוון ]  ומשם לצאת צפונה לעבר רכס ואסיליצה, נסיעה זו לוותה בערפל כבד בחלקה מה שרק הוסיף לאווירת העליה לראש הרכס, שם טיילנו לצד האגם המיוחד בגובה של 1750 מטר  שאני ממליץ לכם להגיע אליו גם בחורף, אז הוא קפוא ומרהיב יותר כאשר הרקע של כל ההר לבן,  בדרך לשם אני עצרתי את הרכב לצילום עץ מיוחד שיואל רצה לצלם, על הדרך דורוני שמעה מוזיקה של צוענים, תוך חצי דקה התברר לנו שמוזיקת הצוענים באה מחורים בעמוד השלט לצד הכביש ששרקה לפי עוצמת הרוח במקום, בשעת ערב הגענו לעיר קסטוריה ללילה במלון יפה בשם קלואי עם נוף לאגם על הדרך ביום זה גם קיבלנו "חרא של בר", אכיליאס זיהה על הכביש בין ובוסה לואסיליצה חרא טרי של דב על הכביש, אחד החרות שהפכו להיות הכי מפורסמים בהיסטוריה של פייסבוק.

יום 8 : לו"ז צפוף | אגם פרספה | מעיינות פוזאר | המפלים של אדסה | מלון דרכים ללילה קצר
את היום התחלנו בקסטוריה והצפננו ממנה לכיוון אגם פרספה האגם המיוחד ביותר ביוון שגם מלב שלוש גבולות בתוכו [ יוון, אלבניה, והרפובליקה של מקדוניה ] וגם הוא אחד האגמים המפורסמים ביוון מבחינת הדגה והצמחייה שלו, צעדנו על גשר לאי המצוי במרכז האגם, ביקרנו בבזיליקה של אכיליוס ומשם המשכנו לקפה לצד הנקודה בה היינו אמורים לצאת עם סירה לאגם, אך בשל תנאי מזג האוויר ולוחות הזמנים הוחלט לוותר על החוויה שיכולה הייתה להיות מאד מפוקפקת במבול ששרר במקום,  מכאן המשכנו בנסיעה כמעט רציפה עד מעיינות פוזאר [ תוך שתוך כדי הנסיעה יואל תפס רעב כבד באחד המקומות ביוון שאפילו להשיג פרוסת לחם היא משימה בלתי אפשרית, בסיכומו של דבר בזכות קשרים של אכיליאס נפלנו על טברנה מצויינת לצד המעיינות בפוזאר שכולם נהנו מבישולים מצויינים בסגנון יווני ומה שהפך להיות אחת הארוחות הטובות של הטיול, לאחר מכן המשכנו למעיינות שחלקם היה סגור עקב השיטפונות באיזזור והחלק היחיד שהיה פתוח הוא המעיינות בחדרים הסגורים והבריכה בחוץ, אכיליאס, יואל, דורוני, פלור וארז לקחו פסק זמן מאיתנו ויצאו לפינוק של חצי שעה בעוד שאני ושאר החבורה הלכנו לצפות בשטפון שהפיל חלק מהכביש באיזור המעיינות וגם לצפות באיזור המעיינות החמים העילי באתר שהפך ביון סוער זה להיות שיטפון מרשים ביותר, מכאן  שכבר השקיעה החלה לבצבץ, לחצתי על אכיליאס לנסוע ישירות ומהר למפלים של אדסה, הגענו בזמן מצויין 30 דקות לפני השקיעה וקיבלו את המפלים בזרימת שיא, אח"כ התפנקנו על עוגות וגלידה לצד המדרכה בתוך העיירה והמשכנו לעוד שעת נסיעה למלון הדרכים בחלקידוניה.

יום 9 : האולימפוס | ורגיעה לצד מפרץ פאגאסטיקוס בפיליון
בישרתי לחברי הקבוצה על עזיבה יחסית מוקדמת של המלון, כל זאת על מנת לקבל כמה שיותר זמן באיזי לצד החוף בפיליון, מזג האוויר השתנה לחלוטין ורציתי שנהנה ממנו, תחילה טיפסנו עד הנקודה הגבוהה ביותר הניתנת להגעה עם רכב על רכס הר האולימפוס "פריאוניה" ושוטטנו לאורך הנחל לכיוון המפלים ובריכות המים, כאן ביקשתי מיואל להמתין כמה רגעים ולא לרדת איתי [ בזמן שירדתי במדרון לבדוק האם הדרך עבירה ] כשחזרתי אחרי כמה דקות כמה לא ראיתי אף אחד מהקבוצה בקרחת היער, איך שהוא  הצלחתי להציל חלק מהקבוצה שיחזרו ויבואו איתי למפלים ולבריכת תהמים הצלולה, שאר הקבוצה התפנקו על קפה ע שאנחנו נחזור [ לא משנה, ניקח אתכם לכאן אם תרצו גם בפעם הבאה ] מתקפלים והיידה לפיליון! בחצי האי פיליון נסענו תחילה לקלה נרה ויישבנו בטברנה העונה לשם רודיה בחלק הדרום מערבי של הכפר ממש על קו החוף, היינו כאן בשעתיים וחצי  של הפסקה מוחלטת, אוכל, ים, שמש, צל, רביצה ומנוחה, לאחר שסיימנו את הנוחה עברנו למנוחה נוספת ליד נמל הסירות בכפר קאטו קאטזאה, כאן גם חיכה לנו כריסטוס ידידי מ כרומה וילאס ואפילו שמר לנו קופסא של לוקומי מוולוס, גם כאן העברנו כמעט שעתיים של רביצה, שחייה, זלילה וגם טעמנו את המלון המפורסם של פיליון, מתוק כמו דבש, לאחר שלב המנוחה טיפסנו במעלה ההר למלון שלנו שישב על ערוץ של נחל בכפר אגיוס גאורגיוס נילייס ויצאנו לכיכר הכפר לארוחת סיכום טיול הייתה מרגשת וכיפית במיוחד, כל אחד מחברי הקבוצה והמדריכים את דברו ותודה באמת לכולם וצעדנו לכיוון המלון בחזרה לקראת הלילה האחרון ביוון לטיול זה.

יום 10 :  להספיק לטיסה בלי לפספס את פלורה [ ליבאנטס ]
שוב החלטתי על יציאה מוקדמת ויצאנו לדרך אחרי פרידה נעימה ממריאנה החמודה, ירדנו מפיליון והתחלנו להדרים לכיוון אתונה, אולי זה פסיכוסומטי אבל שוב בדרך חטפתי התקפת פיפי ושוב שמחתי שיש לי שותפים לעניין.. עצרנו בליבאנאטס וזללנו ארוחת בוקר מאוחרת בשעה 11:00 !! דגים, פירות ים, המבורגרים, סלטים ועוד, מלאים ומרוצים שמנו גז והמשכנו עד נמל התעופה של אתונה לפרידה אחרונה לטיול זה, אני ואכיליס החזרנו את הרכב ונססענו ביחד על האלפא לקיפיסיאה שכונה צפונית של אתונה לקפה ושיחה שנמשכה כמעט שלוש שעות על הא ועל דא, על רעיונות חדשים שעלו לנו בעקבות הטיול הנוכחי, נפרדתי לשלום מאכיליאס ונסעתי למלון תוך כדי שאתם כבר הגעתם בשלום הביתה לישראל.

שלכם באהבה סיון זמיר ואכיליאס פאפאטימיו.

הלאס מקבוצת איי יוון | סיגרו 36 אתונה | דרויאנוב 5 תל אביב | 03-6206147 | greece.isl@gmail.com

כל הטיולים כוללים את צוות ההדרכה המנוסה ביותר ביוון של החברות המובילות.